marți, 15 septembrie 2009

Rana superficiala

Dupa ani si ani incep sa realizez ca viata se schimba. Totul se schimba. Nimic nu ramane intact. De la cupluri la despartire, de la prieteni la dezamagire, de la iubire la ura, de la privire la sarut, de la a fi la a pierde, de zambet la lacrima, de la a avea si a pierde, de la gelozie la superficialitate, de la mine la tine... toate se schimba continuu si repede.

Gandurile sau incercarile de a pastra ceva in stare initiala sunt esuate. Nu poti, nu ai cum, e nevoie de puteri malefice, pe care nimeni nu le-a intalnit sau avut vreodata. Vreau sa opresc timpul. Vreau ca totul sa ramana neschimbat o clipa. Vreau sa am timp de vise. Vreau sa visez la mare si la iubire.

Daca timpul trece si totul se schimba incep sa privesc in urma mea. Il asez langa prezent si incep sa compar. Se intalnesc doua veri... doi ani. Cineva m-a pierdut in spatele lui, iar eu i-am devenit umbra. Cineva mi-a zambit dupa ce ne-am certat. Cineva a plecat si a lasat in urma doar amintiru. Cineva... din 3 cupluri, 2 nu mai sunt. Din 3 zile s-au schimbat in 2 nopti... 10 priviri au ajuns la un sarut, iar o cearta a insemnat eliberare. O decizie... fericire. E greu... a trecut mult. Am inceput sa simt, sa ating, sa visez... dar nu am reusit sa opresc timpul.

Timp, incotro mergi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.