vineri, 25 septembrie 2009

Libertate

1. Ce speli prima dată la duş?
... parul, cred :D.

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Cred ca ultima pe care am purtat-o era roz. Culoare preferata... cine mai are?

3.Îţi place cafeaua?
Dimineata primul lucru si... cu fetele, in oras.

4. Cum te simţi acum?
Obosita si putin stresata de bac. In rest nimic nou.

5.Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
Ultima data cand am verificat era "i". Au trecut vreo 5-6 zile. Sa verific iar?

6.Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Ar fi indicat sa il spun?...
Eram la mine acasa, o prietena fugise de la parinti. Cobor sa cumpar ceva si pe drum ma intalnesc cu mama ei. Aiurita, uit de micul secret si ii spun unde o gaseste. Cand ma intorc in casa...
...nu mai stiu. A sunat ceasul. Si... m-am trezit cu cafeaua in fata. Restul e istorie:)).

7.Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Clar. M-as plictisi in maxim 2 ore... opsss 2 zile.

8. De ce ai o poftă puternică acum?
Ciocolata. Nu te gandi la nimic,ok?...
Ciocolata mea cu nuci si miere... am regasit-o iar. Intr-o noua editie. Dupa 1-2 ani de pofta.

9.La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
Sa spun sincer... la varza de pe terasa in care trebuie sa suflu de 2 ori pe zi. Dar cine face asta?!? Eu nu.

10.Muşti sau lingi îngheţata?
Nu prea am voie sa mananc, din cauza gatului, dar cand apuc... o savurez.

11.Câte dormitoare are casa ta?
Oficial 2, dar sufrageria s-a transformat si in dormitor. Deci cam 3...

12.Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Am fost la concerte. Dar fata in fata nu. Dar nici nu cred ca vreau...
Acum ma intreb... Cristi e o celebritate in Severin? Pentru mine, e doar EL. Dar avand in vedere numarul de emisiuni, pe care le-a prezentat... fiecare cu parerea.

13.Îţi place brânza?
Nu prea des... depinde de zile.

14.Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Undeva prin Vama... am cateva saptamani de cand mi-a trecut.
In prezent Chirila imi tot canta Zmeul. Nu pot sa o scot... din cap, bineinteles. Incepe tot timpul la ore... si concertul se termina noaptea, cand adorm.

15.Câte ţări ai vizitat?
Fara Romania, 1.

16.Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Da, daca ar mai fi un nebun langa mine... si mi-ar zice mereu: "Poti sa o faci!"

17. E ceva strălucitor în camera ta?
Mintea mea...

18.Ouă albe sau maro?
Le prefer pe cele de la Paste. Deci rosul e culoarea.

19.Îţi place muzica?
Deloc... Oareunde mi-am pus castile?

20. Ai intrat vreodată într-un zid?
Am dat "putin" cu capul intr-un panou de publicitate. Se pune?
Nu a fost vina mea. Eram mica... si era doar in mijlocul strazii. Nu l-am observat. Era cam mic... sau prea mare?

21.Anotimpul preferat?
Vara= mare... deci clar: VARA

22.Adormi cu televizorul deschis?
Calculatorul... mereu sunt idle. Oare de ce? (A, ai ceva de spus? In apararea mea, bineinteles.)

23.Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Sampanie la majorat... nu am mai putut astepta. Si oricum sunt cam mici paharele.

24.Crezi că eşti bătrân/ă?
As vrea sa fiu iar in gimnaziu. Fetele stiu de ce.
In general... eu sunt aia mica, dar nu foarte mica. Deci nu cred ca sunt...

25. Finiş. Vă vine să credeţi?
"Nu iubi cand esti eleva, ca nu sti nimic la teza." Asta nu o sa uit niciodata...
E din primul meu oracol.


gata... oracol la 18 ani;;) dupa aproape 6-7 ani in care nu am mai completat si nu am mai auzit de unul. M-am descurat bine?

Un comentariu:

  1. Fiecare raspuns imi aminteste de ceva;;) si ma face sa rad.. si daa, te-ai descurcat excelent, draga mea bruneta:)) Hmmm .. despre idle. Asa esti tu , idle.. in ore, mai ales. Cred ca m-am obisnuit deja cu tine:)) Si imi amintesc de mine..cand am dat intr-un stalp, asa la sfarsitul unei intalniri reusite:))

    RăspundețiȘtergere

Love, Love, Love.