sâmbătă, 18 iulie 2009

Slabiciunea privirii


- Mai am 3 zile.
- Eu una.
- Departe?
- Bulgaria.
- E prima data in viata mea cand nu ma trage inima...
- Cum sa nu vrei la mare?
- Sper sa-mi treaca cand ajung.
- Garantat...
- Totul era lafel, dar lipsea ceva...
- Asta crezi tu?
- Nici pe plaja nu am stat mult. Venea zmeul si trebuia sa va luptati...
- Eu ma simt bine.
- A fost ciudat.
- Puteai sa ma auzi si pe mine, doar sa fi ascultat mai atent...
- Nu ma puteam concentra.
- Se pare ca eu pot sa visez mai mult ca tine... te am mereu langa mine.
- Stiu ca iar o sa-mi lipsesti...
- Cand o sa te ude un val...
- ...
- O sa ma ude si pe mine. O sa fim impreuna. Doar sa crezi.
- Tu trebuie sa treci peste. Esti mai puternic.
- Cine mai tremura langa mine la rasarit? Cine mai adoarme cu mine la GA? Cui ii mai simt respiratia langa mine in pat?
- Gasesti tu pe cineva...
- Nu vreau si nici nu imi doresc. Deci nu.
- Nici macar melodia nu o mai pot asculta...
- Nici eu nu am ascultat-o de atunci.
- Cand m-am uitat la ipod avea in el nisip...
- Inca mai am nisip in geamantan.
- Mai dormi?
- Poate daca te visez pe tine...
- Pe mine?Enervandu-te?
- Pur si simplu stand plaja langa mine..
- Fericire e cand iti amintesti... cat de fericit esti cand iubesti.
- Fericire e cand dormi tu la ea, chiar pe canapea.
- O sa ne descurcam. Suntem majori...
- Normal...
- Te deranjeaza?
- Nu, imi place chiar... sunt amintiri.
- Amintiri vazute din ochii mei...
- Si ai mei.
- Si...(eu )sunt o amintire?
- O amintire frumoasa...care sper sa se repede si sa nu ramana o amintire.
- Macar stiu ca nu ma vei uita.
- Mai mult de atat... Vei vedea. Sa mergem la vise...
- Ingerii te saruta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.