sâmbătă, 4 iulie 2009

Singura noastra scapare...

Nu mai poti sa refuzi,nu te lasa sa crezi...te invata sa-ti cauti iubirea pe net.Cineva sa ne faca din nou fericiti.


-Va regasiti la mare...
-Nimic din ceea ce a fost nu se mai intoarce.
-Azi sunt optimist.
-Viata se schimba,noi ne schimbam,dar toate merg inainte.
-Copii si oamenii putin ametiti spun adevarul?
-Deobicei scapi de inhibitii sau uiti de ele...
-Cumpara o grasa.
-Vrei sa ma vezi cum nu am mai fost niciodata?
-Doar un mesaj...
-Poate ma urc in masina,ajung la mare si imi sterg ultima luna din memorie.
-E posibil?
-Sau...
-Si esti sarat,nu?
-Ce hotarata esti...
-Ce bine ca esti gemeni,iti permiti sa iti planifici chestii.
-Niciodata...
-Eu ma las dus de val,niciodata nu vad in viitor.
-Si iar imi e dor de mare...
-Am mancat 2 kg de ciocolata sa-mi revin.
-Suntem ca doua babe ce bocesc...
-Stii senzatia cand pleci?
-Stiu senzatia cand ajung...
-Un pic de tristete,un pic de fericire si mereu un pic de inconstienta...
-Iti trecuse dorul?
-Se pare ca tu faci o legatura intre mine si mare...
-Devine cel putin ciudat...
-Sa nu uiti sa visezi.
-Nu am ce...
-Amantii...sau marea.
-Pe stanci daca vrei te sarut...
-Sau in apa mi-e totuna.




Niciodata sa nu uiti...de inima ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.