vineri, 17 iulie 2009

Zori de Zi

- In tine vreau sa pot sa ma ascunddddddd.
- ...
- Cu tine vreau sa iert cu tine vreu sa pierd, cu tine vreau sa mor, cu tine vreau tot.
- Pe limba ta o soapta vreau sa ajung....
- Tac.
- M-a parasit fluturasul.
- Era frumos?
- Parca sunt beata...
- De la ce?
- Fluturas?Imi zise ca daca sunt fata cuminte poate ma viziteaza si pe la mare...
- Si pe mine?
- Plangi la filme?
- Pot citi carti siropoase.
- Imi e cald?
- Esti langa mine...
- Baie in mare?
- Acum?
- Maine?
- Rasarit?
- Intotdeauna...
- Noi doi si luna...
- ... si marea.
- Visez... la mare.
- Credeam ca la mine.
- Iarna tu esti marea mea.
- Eu nu te spal.
- Si nu ma sarezi.
- Unde e?
- Cauta-l...
- ...
- Nu imi place...imi aminteste de altceva.
- Unidos para la musica...
- Cum mai e nisipul?
- Mult, mare si mereu primitor?
- Ars de soare?
- Mereu maturat...
- Era calda?
- Te-a salutat...te asteapta.
- Am sa o sarut.
- E sarata.
- Imi place.
- Atunci e bine.
- ...tu esti dulce.
- Si baietii plang cateodata?
- Cand nu-i vede nimeni...
- Ai fost nefericit?
- Am plans... linistit.
- Zambeste-mi.
- Primesc ceva?
- Idiot, stii ca primeai oricum...
- Acum?
- ... maine


All my stupid games of love...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.