joi, 9 iulie 2009

Fericire si iubire

E un pic ciudat cum o simpla veste,o schimbare de planuri te poate face fericita.Asta am simtit eu acum cateva zile.Pt cineva ar putea fi banal sau ceva simplu,linistitor,dar mie mi-a provocat o explozie.Dar una buna.Si nu ma refer la Big O.O explozie de fericire.Ce mi s-a intamplat?
Am aflat ca imi voi petrece un weekend la mare impreuna cu cea mai buna prietena a mea,D.Nu e foarte mult,e chiar putin...dar imi e asa dor de mare,inca aflarea vestii de minivacanta mi-a provocat fericire.Din prima clipa am fost optimista si mi-am facut nenumarate planuri.Stiu ca atunci cand voi ajunge acolo ma voi arunca in mare si ma v-a adopta.Vreau sa cred ca in prima noapte o sa simt raceala nisipului ars de soare,o sa aud muzica marii,o sa ma vegheze luna si o sa gust din binecuvantarea vinului...O sa simt ca sunt la mare,pierduta...O sa simt fericirea...fericirea mea.Poate ca sunt prea egoista sau poate ca cer prea mult,dar pentru mine asta e fericire...sa simt marea aproape.Sa fiu linistita,sa uit de telefoane si internet,de bac si de iubiri,sa uit de toti si toate si sa ma pierd in apus...Sa fiu eu,cum doar 2 persoane ma stiu...Sa ma regasesc si sa ma odhinesc purtata de vant.Asta e fericirea mea...Nu vreau cluburi,nu vreau muzica,nu vreau nimic...doar pe ea,marea.Cea care ma leaga de adevarata eu,cea care ma leaga de tot,dar tine problemele departe.Acolo sunt eu...Acolo e fericirea mea.Acolo nu am nevoie de nimeni...V-a fi langa mine doar D si nu am nevoie de mai mult.D si Grasa...prietenele mele.Si marea...



-Mi-e dor de mare!Imi place la mare ca esti curat tot timpul.Marea te spala.
-Si esti sarat,nu?Te spala si te sareaza?
-Tu ai fost vreodata la mare?
-Nu,dar am visat ca am fost.intr-o zi mi-a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua.
-Si,ai intrat in apa si ti-a trecut.
-Da,si am visat o casuta de paie pe plaja.In care o sa stau si iarna si vara.
-Si mai e cineva in ea?
-Suntem numai noi 2.Aaa,si marea.
-Si nu intra apa in casuta cand e furtuna?
-Cand e furtuna intram noi in apa si ne plimbam pe valuri...
Vama Veche-Dragostea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.