luni, 6 iulie 2009

Step by step

Ieri mi-a zambit luna.Da,numai mie.Eu am privit-o tacut.Era vara,era seara si gandurile mele zburasera departe,dar ea m-a readus la realitate.
Avea ochii expresivi si doua buze imense si intense.A incercat sa-mi vorbeasca,dar nu a reusit...apoi,s-a multumit cu un zambet.Bland.Sincer.
Drumul era lung,mintea se juca cu sufletul.Dar inima?Se imbolnavise,,era slabita,nu putea sa inoate,fara tine...Stiam ca iti duc dorul,dar am tacut,am suspinat,am incercat sa-mi gasesc un alt drum.Acum vedeam doar soseaua,in care farurile se oglindeaua.Si o comparam cu viata mea,plina de gropi,cu vantul ce te racorea,cu aerul putin sarat,cu luna care zambea...
Imi simt buzele uscate,le ating,dar nici ele nu stiu ce vor.Poti sa fugi de trecut?Poti sa te ascunzi de viitor?Poti sa uiti vreodata nisipul uscat de caldura soarelui de vara?Sau primul sarut pe plaja,cand doar marea va simtea?

...eu nu am reusit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.