luni, 6 iulie 2009

Remember me?

-Unde?
-Departe...
-Sunt aici.
...se aud pasii ce coboara grabiti.
-Mi-am amintit...tu,eu,plaja...melodie.
-Nu stiu.
-Tu?
-Niciodata,valurile trec si nu le mai simt...
-...Undeva...mmmm,cam asa era...nu imi pot aminti versurile.
-Vorbesti de noaptea de pe plaja?
-Nu stiu.Poate.Imi amintesc doar nisipul uscat,mirosul curat de sarat,obrazul tau tepos si...melodia.
-Simteai vreo caldura?
-Atunci cand te priveam ma simteam vie.
-Nu era cantecul ce ne leaga pe noi 2?"Soarele rasare...ne vede-mpreuna...si parca s-ar ascunde..."
-Eu...fara retusuri.
-Atat iti amintesti?Piesa noastra?
-Da.Asta-i tot.M-am gandit sa te anunt ca mi-am amintit ceva...
...ma intorc si fug.
-Crezi ca e suficient?
-Pentru tine?
-Amintirea ta...
-Cel mai fragil fir din lume.
-N-o lasa sa-ti scape.
-Ciudat,inca mai simt gustul...
-Nu te mai aud,nu te mai vad,vreau doar...
-Mi-a fost asa de dor.
-Niciodata...

"You will always be in my life even if I’m not in your life
Cause you’re in my memory"
Enrique Iglesias - Somebody`s Me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.