joi, 8 octombrie 2009

Valul ce il asteptai

- Macar atat sa stiu.
- Eee... stii tu, mai multe.
- Cum ar fi?
- Sa privesti marea.
- E ceva usor si linistitor...
- Usor?
- Daca ar trebui sa stau in vreo pozitie mai grea... nu as mai privi-o... m-as arunca.
- Si eu as veni dupa tine...

"Nu am chef azi, nu am chef azi
De vodca sau de gin,
Tequila, rom sau vin
Tigari, nu mai vorbesc"
Nu am chef azi,
Vama Veche
- Iar pe tine, pe tine, pe tine...
- ...
- te... ?
- 3 words 8 letters.
- deci....
- I L--- Y--
- ... hmm, credeam ca vine "urasc".
- Atunci te urasc, daca tu asta vrei.
- Vreau doar sa stiu ce simti.
- Zambesc. Vezi? Uite, zambesc.
- Si cum te simti?
- Mai bine...
- Imi place cand imi zambesti.

"Sâmbătă seara în oraş
Animalele se-adună
Fără o sută de parai
N-ai cum să te plimbi prin junglă."
Sâmbătă seara,
Vama
- Cum de nu ai mai plecat?
- Am fost prin port, dar m-am intors.
- Iti place...
- E apa, sunt peste...
- Fara nisip, scoici. Nu are farmec.
- Asa e.
- Dar apa din port, peste cateva zile ajunge la mare.
- Da...
- Daca ai imaginatie... te poti pierde ca la mare.
- ...
- Si daca nu vezi sarbii.
- Ar trebui sa imi fac o pluta.
- Vin si eu.
- Da?
- Promit ca doar stau. Nu o sa scot niciun cuvant. Nu te voi stresa deloc.
- Atunci nu te mai iau.
- De ce?
- Nu pot sa stau langa tine fara sa vorbim. Nu sunt suparat pe tine. Si oricum nu as putea.
- Sa nu deranjezzzzz...
- Sa taci iti permit doar cand ajungem la mare... Si nici tu nu o sa ai somn.
- Si pe drum ma tii pe post de Vama?
- Doar de bibelou.
- Vroiai sa vorbesc.
- Bibelou vorbitor.
- Esti suparat?
- Nu. De ce as fi?
- Asa pari. Nu stiu. Esti putin melancolic.
- Doar nu ma cunosti asa bine...
- Poate ca nu.
- Putin. Dar nu vreau sa recunosc.
- Putin ca te cunosc sau putin suparat?
- Un pic din tot ce vrei tu.
- Ar trebui sa ma inrosesc.
- De ce?
- Ca m-ai lasat sa te cunosc... deci nu sunt chiar asa de rea.
- Dar ce ai patit la buzita?
- Mi-am muscat-o.
- Singura?
- Stii ca doar de la tine am probleme la ea.
- Atunci lasa-ma sa o sarut iar...

Honey, they don’t fix love on TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.