miercuri, 21 octombrie 2009

Sweet little nightmare

- Indragostita?
- De unde ti-ai dat seama?
- Mai intrebi?
- Love. Love. Love?
- Stii ca sunt gemeni.
- De 3 ori?
- Ma inmultesc.
- Singura?
- Fara ajutor.


- Cum sa fac si eu?
- Ce?
- Sa derulez caseta pana pe 15 iulie.
- Simplu.
- ... sau pe 1-2 august cand sunt deja la mare.
- Te urci in tren.
- Si raman pe plaja pana atunci...
- Rad... rad de voi.
- De noi 3?
- Da, de voi 3... si eu.
- Noi 3, caci A. era putin absenta. Are catalogu plin de absente.
- Stiam eu ca uitasem ceva...
- Nu am muzica.
- Boxe amarate din 5 pachete de tigari.
- Singurul care isi doreste sa-mi iau e vecinul meu.
- De ce...?
- Nu mai e obligat sa imi asculte toate conversatiile mele.

- Ma visez la o mare... cu valuri spumoase.
- ...o sa fie mai spumoase dupa ce termini cu totul.
- Asa e. O sa ma astepte mai mult.

- ... mai sec decat un vin.
- ... sunt demidulce. Sau macar demisec. Niciodata sec.
- Demidulce esti cand stii sa desfaci sticlele.
- Da?
- Nu te umfla in pene. Asta doar pentru ca vinul e demidulce...
- Da, si stii ca ma mai stropesc si eu.
- Exact... asta te face dulce. Dar nu poate mai mult de demidulce.
- Asa sec sunt?
- Nu... putin prea acru.
- Esti sigura?
- Da... trebuie un vin foarte dulce sa te faca... cum imi place mie.
- Ai zis de multe ori "te iubesc" ?
- Nu imi place sa fiu sentimentalista.
- Esti zgarcita cu "te iubescu"?
- Sunt zgarcita cu sentimentele...


- Visezi?
- Da.
- Respiri?
- Cand imi amintesc.
- Ce visezi?
- ...prea multe pt cuvinte.
- Nu are nici macar culoare?
- Lumea spune k e neagra... dar oricum e altcumva.
- Lumea minte.
- e... speciala.
- ...stiu ca inseamna mai mult pt tine.
- Stii si tu ce inseamna.
- Pt mine e doar ea.
- I really know that.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.