joi, 22 octombrie 2009

Legaturi bolnavicioase...

Am revazut filmul... dupa 3 ani.
3 ani... in care s-au schimbat multe, unele sunt in curs de schimbare, putine au ramas intacte. In toti acesti 3 ani am iubit scena:



...
Este azi 10 iunie si te-am sunat sa-ti spun
LA MULTI ANI.
Desi tu nu ma mai iubesti asa cum te iubesc eu pe tine,
Desi si tu o sa ma suni de ziua mea,
Dar asta nu inseamna iubire ca ti-aduci aminte cand e ziua de nastere a oamenilor.
Iubirea e atunci cand nu pot sa traiesc fara tine...
De ce ma chinuiesti, de ce ti-e teama?
Ce vrei, sa ma jupui de vie?
Vrei sa sangerez pana la moarte de dorul tau?
Esti o bestie, iar eu sunt carpa ta de sters pe jos.
Sunt umbra ta.
Si chiar daca nu sunt prima care te-a sunat sa-ti spun
La multi ani!
Stii foarte bine ca sunt singura care conteaza....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.