marți, 20 octombrie 2009

Pata de culoare

As vrea sa fiu o floare...
Sa ma apreciezi mereu pentru frumusetea culorii mele, sa ma privesti atunci cand esti trist si sa te ascult de fiecare data cand esti suparat. Sa ai incredere in mine. Sa stii si tu ca eu, eu, floarea ta puternic colorata nu are probleme.
Nu am probleme. Singurele mele probleme sunt cand tu, tu, iubitul meu cuceritor nu ma privesti, nu imi vorbesti si nu... nu imi zambesti, cum mi-ai zambit prima data.
Cum mi-ai zambit... ce privire, ce sclipire. Toata bucuria s-a adunat pe chipul tau atunci cand
m-ai zarit singura si pierduta intr-o mare de liniste.
Marea de liniste, pe care eu ti-o ofer acum.
Sa nu uiti niciodata sa-mi lauzi parfumul... Parfumul meu unic, siropos de acru, dar mereu puternic. Nu atrag altceva, decat zambetul si fericirea ta. Sunt ca o panza de paianjen care tine captiva toata fericirea ta.
Fericirea ta e totul pentru mine. Cand tu esti fericit, eu nu mai am nevoie de soare. Atunci tu esti lumina de care am nevoie. Ma alinti cand esti fericit, fara cuvinte sau buze.
Iti simt si acum urmele de buze de cand m-ai sarutat.
Erau dulci, dar sarate.
Erau pierdute, dar mereu aici. Nu erau ale mele, dar erau nesarutate.
Zi de zi te astept acolo unde m-ai lasat.
Nu ma misc, nu ma simte nimeni.Nu pot simti iubirea fara tine.
Sunt doar o mica floare. Floarea care o sa-ti dea mereu culoare.Chiar daca uneori... sufletul tau e mai mare decat mine si uiti... uiti de mine.
Uiti de tine.
Lasa-ma in amintirea ta. Nu ma sterge, nu ma inlocui. Nu ma pierde pentru alta. Stii si tu ca sunt unica. Unica ta iubire... Unica ta culoare de viata.
Nu ma pierde, caci te vei pierde si tu.
Iar eu nu vreau.
Nu vreau sa te pierd iar. Vreau sa fi alaturi de sufletul meu. Sa visez la tine... sa te privesc fara limite, fara dorinte, fara durere. Nu vreau sa imi fie
Dor.
Nu mi-a fost dor niciodata.
Dar am aflat ca nu e placut. Nu vreau sa te cunosc prin dor. Imi place sa te stiu aici.
Aici langa mine.
Pe picior de plecare iti spun doar ca:
... cand o tai, ea moare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.