vineri, 6 noiembrie 2009

All about Steve...

E noapte si e noiembrie. Tocmai am terminat un roman de dragoste, iar in jurul meu sclipesc sentimente demult uitate. M-am inchis in carte pentru cateva ore. Am zburat in Paris, la o nunta, in intimitate, in sufletul si in gandul autorului. Am zburat acolo unde cuvintele cartii ma chemau.

Sunt convinsa ca sentimentul ce ma domina acum se rupe dupa trecerea noptii, dar acum sunt geloasa. Geloasa pe tot... norocul sau ghinionul unora, visele sau orgoliile altora. Incep sa uit in a ma bucura de ce am eu, de ce sunt eu, de ce simt, privesc, zambesc in fiecare zi.

Exista romane in care te regasesti. Exista carti pe care le iubesti. Exista volume, pe care nu vrei sa le pierzi. Exista texte care te readuc la viata. Dar putine sunt scrierile, in care Tu esti conturata, analizata, studiata. Te intrebi dupa fiecare sunet ce anunta sfarsitul unei pagini, daca e real sau imaginatia autorului te-a adus in sentimentele de acum... Si iti reamintesti ca nu esti doar Tu. Ideile, sentimentele, trairile sunt aceleasi, dar in conditii diferite de timp si spatiu.

Gust dintr-o bucata neagra de ciocolata. Stiu ca Iubirea a fost comparata cu cele mai neconventionale lucruri. Dar poate fi comparata si cu o bucata mare din fericirea mea... ciocolata?


Fercirea... Exista?
Dulce, schimbatoare si efemera...

" -Nu e suficient.
- ...
- Te iubesc. Te admir teribil. Nu e suficient.
- Ne iubim. Ne respectam. Doua motive...
- ... cum te face ea sa te simti?
- Te iubesc. S-a terminat.
- Gandeste-te doar la felul in care ea te face sa te simti...
- Era altfel.Nu stiu de ce. Dar te iubesc...
- Intre noi e ceva. Dar nu e suficient"
Pentru ca-si permite, Bridie Clark

Cadru schimbat...

Zambet dulce, unic, etern indragostit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.