marți, 25 august 2009

Blue

- Filozofezi?
- Despre tine...?
- Fericire.
- Fericire e cand dormi tu la ea...
- Fericire e cand inoti in ea...cand o simti si...
- Si o poti privi in ochi?
- Nu are ochi... nu are nevoie. E frumoasa. Unica... albastra, mare.
- Defecte?
- Cand te chinui sa o scoti din urechi?
- Tot mai frumos e noaptea.
- Noaptea nu bate blitzul, nu o pot fotografia...
- Noaptea nu oricine iti poate vedea iubirea... fericirea.
- ... imi place cum gandesti.
- Oricum fericirea nu tine mult.
- Tine cat un sejur... 10 sau 7 zile.
- Vrei sa te mai duci?
- Intrebare capcana?
- Anul acesta...
- Mai ai nisipul?
- E tot acolo... nici apa nu lipseste. Am mai adaugat niste scoici. Dar nimic nu s-a pierdut.
- Cea din Vama e tot acolo. Indispensabila.
- A o poarta la gat. Mereu cu ea. Mereu alaturi de inima ei.
- Incep sa ma bucur... e bine de stiut ca nu suntem singurii nebuni.
- I-am povestit de tine... la mare.
- Deci... indirect ma cunoaste.
- Putin...
- ... mai mult.
- Am inceput cu zodia... si mi-a spus: "Cunosc" .
- Asa previzibil sunt?
- Stelele astea...
- ...oare?



- Si gandurile la mare?
- Ma mai invioreaza...
- Tot acelasi ai ramas...
- Credeai ca am pocnit din degete si am fost doar atunci asa?
- Nu stiu ce sa mai cred...
- Din ce motiv? Ca... am disparut?
- Nu... gata. Nu trebuia...
- Daca tot iti scapa... spune-mi.
- Sti doar ca imi mai scapa ganduri...
- Da, pentru a-mi da mie subiect de gandire... pentru eternitate.
- Vrei sa iti zic adevarul?
- Sunt bine... pe scaun.
- Il vei interpreta?
- Promit ca nu.
- Mi-a fost dor de...
- ... dor de?
- Discutiile noastre.
- Daca tot suntem sinceri...
- Suntem...
- Nu prea ma intelegem nici eu pe mine.
- Stiu ce ai simtit...
- Anul acesta a fost primul an in care am putut simti ceva mai mult decat marea...
- ...
- A fost ciudat. Si am nevoie de cineva sa imi refaca gandurile. Singur nu sunt in stare sa reflectez.
- Cum vrei sa fac eu ordine?
- Iti explic si inteleg si eu.
- Simplu.

- Poti sa incepi.

- O sa incep cu... marea mea, daca imi permiti sa o numesc asa.

- Numai tie...

- Plaja, noapte, singura, grasa, tigari si un zumzet: " Iarna tu esti marea mea" ...
- Simturi?
- Simteam nisipul si... gandurile erau la tine. Zburau. Te cautam. Si imi aminteau...
- Lasa-ma sa savurez.
- Gata?
- In cazu in care nu e in totalitate adevarat ce imi spusasi, sa sti oricum ca e cea mai frumoasa transformare a adevarului pe care am auzit-o vreodata...
- Dupa... m-am cam ametit.
- Te sarut.
- Ii vreau doar pe ai tai.
- Cati vrei tu.
- Acum tu.
- 2-5... plimbare pe plaja, fum, o singura directie.
- 3 ore?
- Apoi a urmat cel mai ciudat lucru de pana atunci... cuplu ce vedea marea ca pe un pat conjugal.
- ...
- Tremurand la un rasarit cu Nori si a doua zi...
- Ca la G.A.?
- Sti de cine mi-a adus aminte rasaritul esuat...
- Nu stiu ce sa mai zic...
- ... nimic. Nu mai spune nimic...
- ... nimic.
- As vrea sa ne mai vedem. 2 minute. Sa ramanem nemiscati 2 minute. Toti... ca si cum ar ingheta timpul. Timpul nostru.
- 10. Te roooooooooog.
- Bine, 10.
- Maine?
- Intotdeauna exista un "maine".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.