duminică, 13 decembrie 2009

Stelute lingusitoare

Au trecut deja 2 zile. Nu imi dau seama daca gandurile mele s-au schimbat sau doar am inceput sa trec peste. Am observat ca nimeni nu ma mai crede. Nimeni. Ce inseamna? Ca nimeni nu ma cunoaste sau doar ca nu mai am incredere in mine? Nu stiu, dar tot ce imi doresc e ca ploaia cu gandurile mele sa plece, sa fuga, sa se indeparteze. Doar atat...

A inceput vacanta. Am asteptat-o mai mult ca niciodata si am inceput-o intr-un mod mai special... Dar toate trec... pentru ca timpul, timpul e ucigasul perfect. Asa ca... Viata are grija de noi si de ea. Ca doar... e majora, nu?

Si cum vine vacanta, vine Mos Craciun, vine Revelionul... vine si Examenul de Oral la Romana. Si cum toate vin treptat... ma gandesc la cadoul pe care ar putea sa-mi aduca mosul anul acesta. Pentru inspiratie am ascultat celebra melodie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.