miercuri, 9 decembrie 2009

... cu parfum de iarna.

Cine a decis ca data de 13 este una ghinionista? De ce nu azi este o data ghinionista? Sau norocoasa?

Dupa o zi in care simti ca toate s-au intors impotriva ta, cand nimic nu iti iese si cand nu ai timp nici sa respiri... exact atunci cand tu crezi ca e cea mai ghinionista zi. Exact atunci datele problemei se schimba, se transforma si fiecare lucru mic, marunt, neinsemnat prinde viata, prinde un val, prinde un zambet pe buzele tale.

Ai observat ca dupa o zi stresanta si agitata vine un moment de liniste si de libertate interioara?

Azi, dupa o teza, un film, un drum de 30 minute si o pregatire la gramatica m-am intors acasa. M-am "plimbat romantic" si singura pe strada ce ne anunta venirea Craciunului, am admirat noul brad, cuprinsa de mirosul ce iesea din casutele de lemn. Eram obosita, mergeam lenes, muzica urla, dar eu nu auzeam nimic. Cuvintele treceau pe langa mine sau eu pe langa ele. Erau doar niste stalpi de iluminat ce ma trezeau la viata din moment in moment. Mersul meu era robotic.

Privirea mea cuprinsa deja de oboseala nu putea fi aruncata decat inainte. Si ma pierdeam in starea de amorteala... cand in fata mea un cuplu. Ea frumoasa, el inalt. La prima vedere era doar un cuplu obisnuit, fara sa ma impresioneze. Dar dupa cateva momente am ajuns in dreptul lor. Atunci am observat diferenta... pe chipuri se citea dragostea si sinceritatea. Erau frumosi impreuna. Si parca se desprindeau din paginile de basme. Radia fericirea si formau o aura ce nu putea fi incalcata. Plutea un aer de iubire, unul cum de ceva vreme nu am mai intalnit. Aveau privirea...

... privirea pierduta in infinit.

M-am ascuns iar in gandurile mele. As fi vrut sa gust si eu din fericirea lor, dar mi-am continuat drumul geloasa pe iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.