duminică, 13 decembrie 2009

Fulgi...

- Caut oferte pentru revelion.
- Vroiam sa te intreb ce ai mai facut, dar banuiesc ca esti ocupat.
- Ocupat cu scoala.
- ... eu ziceam in general.
- Poate, putin. Tu ce ai mai facut?
- Gramatica. Economie. Si fetele...
- Tot timpul?
- Uneori astept sa ma suni.
- Am mult de plata.
- Daca ai vrea... ai putea.
- Sau poate nu.


"We had a bed for love and now there’s just a bed for two…"

- Vreau sa fi cum nu ai mai fost de cateva luni.
- Cum?
- Sincer cu mine si cu relatia noastra. Poti?
- Nu stiu.
- Poti sau nu?
- Da.
- Noi doi mai suntem sau nu impreuna?
- Nu, nu prea...
- Merci pt sinceritate.
- Te pup.
- Nu, azi nu-l vreau.
- Ce?
- Sarutul. Pupicul. Ce a fost.
- Realizezi ca e foarte greu sa fim impreuna?
- Stiu. Dar sunt sigura ca nu ti-a trecut nici macar o secunda prin minte ca peste o luna facem 4 ani, nu?
- Poate nu ma crezi, dar pentru mine insemi foarte mult.
- Atunci... ai cazut intr-o melancolie irecuperabila. Era ciudat.
- Nu fi suparata.
- Nu sunt, nu am de ce.
- Trebuia sa se intample intr-un fel sau altul.
- Acum ceva timp am retrait pentru un weekend timpul in care eram noi...
- Sigur ca a fost frumos... Sper ca nu suferi... sau ceva de genu asta.
- Nu sufar, nu sunt suparata. Doar putin melancolica. De ce? Imi ruleaza filmul nostru. Are subtitrarea in romana, sper sa nu tina mai mult de 2 ore.
- Despartiti suntem, doar ca acum constientizam. Despartirea s-a produs lent.
- Sti bine ca tu vei fi mereu prima iubire...
- Si stii ca reciproca e valabila. Si orice ar fi, orice s-ar intampla voi fi alaturi de tine intr-un fel sau altul
- ... da.
- Eu ma intind putin sa citesc.
- La revedere.
- Te pup.
"Filmul nostru l-as vedea din nou,
din pacate nu-i pe video."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.