marți, 23 iunie 2009

Games of love

Iubirea moare...sau se regenereaza?!?

Ce e iubirea?Zi de zi aud cuvantul Iubire...caut si mii de pagini imi vorbesc despre ea.
Iubire e atunci:
* cand il privesti fara sa te plictisesti?
* cand doarme el la ea...pe canapea?
* cand vama asculti,te pierzi pintre versuri?
* cand te pierzi in ochii lui?
* cand "Soarele rasare Ne vede-mpreună Şi parcă s-ar ascunde,Să nu deranjezeDar nici el n-are somn..."?
* cand te saruta cu ochii inchisi?
* cand ii asculti plictisita povestile,dar ii arati interes?
* cand simtiti impreuna...muzica si marea?
* cand iti aduce flori si cadouri?
* cand te plimba cu masina?
* cand iti gateste spaghete?
* cand fericita zambesti la glumele lui?
* cand deschizi o sticla de vin?
* cand iti amintesti cand de fericit esti?
* cand te atinge pe picior...si iti zice:"Mi-e dor."?
* cand ai fluturi in stomac?
* cand privirile se intalnesc...si povestesc,fara cuvinte,firesc...?
* cand impartiti o ultima tigara?
* cand dansati pe un nor?
* cand il recitati pe eminescu?
* cand il minti?
* cand il verifici des?


Nu stim...Tot ce stim despre iubire este ca apare atunci cand te astepti mai putin...



...Sa fac dragoste cu ploaia...Sa fac dragoste cu vantul...Sa fac dragoste cu cerul...Sa ma-ntind pe tot pamantul...



-Il mai iubesti?
-Pe cine?
-El...
-Nu.
-Ce e iubirea?
-Viata.
-Si...marea?
-Nu stiu,poate luna...
-Ma vrei?
-Azi?
-Ma vrei?
-Nu...
-Am fost zmeul tau mereu...
-Trebuie sa zbooor.
-Am cazut de mii de ori....n-ai stiut sa tragi d sfori...
-Ti-am alergat prin vene...
-Saruta-ma.
-Inchide ochii...
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.