miercuri, 24 iunie 2009

Zona sufletelor noastre...

Am doar 18 ani,sunt nebun iubesc si nu am bani!Nimeni nu-mi sta in drum,am soseaua mea doar cu-n singur sens ma va duce undeva...

-La multi ani...
-Merci...
-Poti sa pastrezi o sticla de vin...pentru adevaratul tau majorat.
-La mare?
-Cu mine,de preferabil.
-Esti nebun?
-Marea are influente ciudate...doar par,un pic.
-E sarata?...
-Cum sa ametesti de la un sarut?Buzele noastre danseaza pe cer...
-De ce s-a terminat asa repede?
-Constinta s-ar fi trezit din betie...
-Ce s-a intamplat cu rasaritul?
-L-am eclipsat...eram ceva unic.
-Intre betoane...
-Stii bine ca...marea te spala.
-Vreau la mareeeeeeeeeeeeeeeeeee.
-Esti pierdutaaaa...
-Sunt pierduta...in mare.Esti usor...
-Am doar soare prin vene.Plaja-i plina de oameni adormiti de placere.
-Esti purtat de vant?
-Vreau la mare...singur,egoist.Vreau linistea aia.. nici o soapta,nici un parfum strain,nici o prezenta...doar marea.





-Ai plecat, Făt Frumos, şi ai luat cu tine şi Binele şï Răul... Te urăsc, Făt Frumos... Te urăsc!
-Ai fi putut măcar să îmi spui cum ai făcut să o iubeşti doar pe ea, Făt Frumos...pe Ileana Cosînzeana...
-Nu o poti iubi numai pe Ea?
-Pentru mine...Ea e Marea...
-Si restu?
-Sunt amantele mele...Eu pe ea o iubesc.
-Si...cand iti saruti amantele sunt mai dulci ca ea?
-Ea e sarata...e speciala.
-Si nu o sa iubesti o alta?
-Niciodata...O sa o iau de nevasta,o sa ma mut pe plaja...
-Respiri iubire...mananci iubire...ne dai la toti si ne molipsim.
-Nimic in lume,nu ma opresete Sa urlu tare...TE IUBESC!!!
-Si ea iti raspunde cu valurile care incearca sa te prinda...
-Daca inchid ochii pot sa ma visez la mare.
-Incearca...
-Si daca se intampla,o sa fim 30 de secunde pe plaja privind la un rasarit fara nori.
-Te-as interna la Spitalul 9.
-Daca ar fi pe plaja...si tu asistenta mea.
-Terapia s-ar baza pe rasarit zi de zi.
-Si seara...ai merge cu mine in Vama?
-Vrei sa mor visand?
-Esti cu mine...ai ajunge acolo unde visezi.
-Shhh...
-I-am inchis deja...

...in ultimul cort e inca liniste....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.