joi, 25 iunie 2009

Expozitia mea de scoici...

Dar am uitat ce am avut si am ajuns indiferent si am pierdut-o ca pe-un fulg ce-n mana-l pierzi cand s-a topit...


-Ce vesela esti azi...Ti-a trecut dorul?
-Nu,dar vreau sa demonestrez indiferenta...
-Ai putea sa te apuci de o cura urgenta...de mare.Am vazut ca trece...
-Ce?
-Rautatea.
-Se poate?
-La mare...daca ma injura cineva il iau la bere.
-La o blonda?
-Deobicei imi plac satenele.
-Pe mine de ce nu m-ai luat la o "satena"?
-Tot ce ai fi spus dupa o grasa ar fi...
-Esti nebun?
-Exact,dar...
-Grasa e prietena mea cea mai buna,stiai?
-I-ai povestit toate secretele?
-Tu?
-Aseara m-am uitat la specializarile facultatii de marina civila din Constantza.
-Pentru fete?
-Nu vreau sa ma vad intr-un birou,in costum.Un slip ar fi deajuns.
-Esti Chirila in tinerete.
-Am chef doar de aer,soare si mare.
-Sau de mine...
-Mereu cand o sa vreau sa ne intalnim...
-Ce?
-O sa iau apa de mare si am sa te ud,doar asa te vei trezi...
-Hai sa fugim in Vama
-Eu vreau in Neptun...
-Poti sa vrei in Vama...
-In Olimp sunt doar urmele de la tractorul care matura plaja.E liniste...
-Au trecut 2 saptamani...
-Decand dormeam la curs.
-Da,dar am stat toata noaptea la rasaritul plin de nori.
-Eram frumoasa?
-Erai exact "omul plajei",pieduta si ganditoare.Deja sunt invidios.

Pe stanci daca vrei te sarut...sau in apa mi-e totuna.






Prietenie, plaja, foc, dragoste, putere, tinerete, fum,
iubire, amintire, val, nepasare, lupta, orgasm ideal...

-Majoro,iti mai aduci aminte parola?
-Imi place?
-Ceeeee?
-Inghetata...
-Era sa-mi scape un zambet.
-Esti nebun?
-Tu pana la urma de cine te indragostesti?
-Pai...conteaza?
-Pe noi ne-a legat marea si daca stie cum e...o sa priceapa.
-Crezi ca se supara vreunu dintre ei daca ne intalnim singuri?
-Te duci cu el la mare?
-Vrei sa facem schimb de parteneri?
-Pe limba ta o soapte vreau sa ajung...
-Sa ma intind pe tot pamantul...
-Ce e mai frumos de atat?
-O plaja goala,o insula pustie,o mare cristialina.
-Fara tine,cred ca m-as plictisi.
-In dragoste indiferentza-i ce mai greaaaaaaa.
-Nu am chef azi,de vodca sau de gin,tequila,rom sau vin.
-Tot ce scoate fum imi ocupa gandurile.
-Din lipsa de mare?
-M-a intrebat cineva daca te cunosc.
-Iti era dor?
-Nu te mai tinusem in brate de 4 zile.
-Si tu gazda primitoare.
-Le-am deschis deja...
-Ce bine e.

Un delfin ma invata cum...de departe sa-mi aud...Sufletul,cand l-am pierdut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Love, Love, Love.